Segueix-nos a Twitter

divendres, 15 d’octubre del 2010

Excursió Albera II

Falten 2 dies per la sortida i tenim 62 assistents inscrits, comptant pares i nens, agrupats en 16 famílies!

Us recordem que hem quedat al cim del Puig Neulós a les 10:30h, i que des de Girona, i anant per autopista (sortida la Jonquera) amb tràfic normal, podeu trigar 1h 20min aproximadament.

Per tal de minimitzar problemes deguts a no trobar el camí, us ressenyem el trencants des de La Jonquera, agafant la N-II, i travessant El Perthus.

Mostra un mapa més gran

Per als que no hi hagiu estat mai, el poble de El Perthus, recorda a Andorra la Vella: un carrer llarg ple de comerços. Doncs bé, al final de El Perthus, a mà dreta, passareu davant un edifici baix de color beix/blanc que és la Gendarmerie. El següent trencant a mà dreta és el que haurem de prendre, en direcció a "Col de l'Ouillat". Si sortint del poble, deixeu enrere un pàrquing gros a mà dreta i perdeu alçada, voldrà dir que us heu saltat el trancant.

Si l'heu agafat correctament, passareu per sota l'estructura gegantina del viaducte de l'autopista. No deixeu aquesta carretera. Sempre en direcció al "Col de l'Ouillat", i sempre per vies asfaltades. La part inicial d'aquesta carretera és força estreta; però conforme anem avançant va millorant.

Quan arrivem al Col de l'Ouillat, senzillament continuarem per la mateixa carretera, amunt, deixant enrere el Chalet/Refugi. De cop desapareixeran els arbres, i continueu fins arribar a les antenes. Hi ha una mica de zona d'aparcament a mà esquerra.

Aniria bé, si algú de vosaltres pot arribar 15 minuts abans de l'hora estimada, ja que ens ajudarieu a deixar alguns vehicles en un altre lloc per facilitar la tornada. Volem deixar uns cotxes al Coll de L'Estaca, al que s'arriva mitjantçant una pista fantàstica, per fer una excursió bàsicament només d'anada.

Esperem que amb aquestes indicacions, arribeu sense cap problema.